THEATRE / ΘΕΑΤΡΟ
Έτσι χώρισα @ Θέατρο Αμιράλ

Απογοήτευση. Για ένα μέτριο και συχνά κουραστικό έργο που ούτε η ίδια η ηθοποιός δείχνει να απολαμβάνει. Για τα λόγια που ξεχνά. Για την σχεδόν ανύπαρκτη σκηνοθεσία. Για το ταλέντο που η Χρύσα Ρώπα σπαταλά ενώ θα έπρεπε να εξαργυρώνει σε σπουδαίες θεατρικές στιγμές.

Η ιστορία μιας γυναίκας λίγες ημέρες πριν το διαζύγιο της, το πρώτο διάστημα μετά και αρκετά χρόνια ύστερα, είναι το εξελικτικό χρονολόγιο της ιστορίας που έγραψε η Ιρλανδή Geraldine Aron. Με έντονα χιουμοριστική διάθεση, η ηρωίδα βιώνει όλα τα προφανή συμπτώματα ενός χωρισμού ύστερα από έναν πολυετή γάμο, για να καταφέρει στο τέλος να συμφιλιωθεί με την νέα πραγματικότητα. Υπάρχουν μερικές αληθινά κωμικές στιγμές διάσπαρτες στο έργο, με κορυφαία αυτή που η Χρύσα Ρώπα εξιστορεί τις δυσκολίες συννενόησης με τον άντρα της λόγω του τραυλισμού που αντιμετώπιζε εκείνος. Και αν η παράσταση κυλάει απόλυτα χλιαρά αλλά όχι αδιάφορα, από τη μέση και έπειτα χάνεται πόντος πόντος ότι κερδίθηκε. Αναπάντεχα, η Ρώπα αρχίζει να ξεχνά τα λόγια. Ο υποβολέας ακούγεται μέχρι τις τελευταίες σειρές, η ίδια απορυθμίζεται με αποτέλεσμα να χάνει την ιδιαίτερη ενέργεια που την διακρίνει ως το πολυτιμότερο υποκριτικό της χάρισμα, μεταφέροντας στο κοινό μια πρωτοφανή αμηχανία. Και αν επιβεβαιώνεται κάπως η σκηνοθετική παρουσία του Γιώργου Κιμούλη είναι στην απαλλαγμένη από τις γνωστές τηλεοπτικές τσιρίδες ερμηνεία της ηθοποιού που της προσφέρει μια φυσικότητα και ένα ρεαλισμό που δεν μας έχει συνηθήσει. Πράγματι, η ομάδα των συντελεστών που δούλεψε για την παράσταση αποτελείται από τους καλύτερους του χώρου. Λάκης Λαζόπουλος στην διασκεύη του έργου, Κατερίνα Μαραγκουδάκη στους φωτισμούς, Γιάννης Μετζικώφ στα κοστούμια και ο Σταμάτης Κραουνάκης στην μουσική(;). Ο βασικός παράγοντας όμως, η αξιόλογη κωμικός Χρύσα Ρώπα, αποδεικνύεται εκκωφαντική λίγη, απογοητεύοντας φανατικούς και μη.
| Γιώργος Ευφραιμίδης